نخستین مجمع خیرین فن آفرین استان اصفهان برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 589
نویسنده : حامد عابدی

 نخستین مجمع خیرین فن آفرین استان اصفهان با هدف حمایت از توسعه فن آفرینی در کشور و استان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شامگاه گذشته (شنبه) در این مراسم با بیان اینکه فن آفرینی چیزی شبیه به کار آفرینی است، اظهار کرد: فرد فن‌آفرین در واقع همان کارآفرین است با این تفاوت که این کارآفرینی باید بر مبنای فعالیت علمی و نوآورانه باشد.

محمود شیخ زین الدین افزود: باید به دنبال این بود که فارغ التحصیلان دانشگاهی نوآور بتوانند علم خود را به ثروت تبدیل و کارآفرینی کنند.

وی با اشاره به خدمات شیخ بهایی در اصفهان عنوان کرد: شاید بتوان شیخ بهایی را یکی از نخستین فن آوران در کشور دانست که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جشنواره ای در سطح ملی به نام او هر ساله برگزار می شود.

شیخ زین الدین با بیان اینکه این شهرک ساختاری موثر در فرایند توسعه مبتنی بر دانایی بوده و کار آن متکی به بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان است، گفت: با توجه به اینکه دولت تمام زیرساخت های لازم را در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فراهم کرده است، اما به کمک خیرین برای حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان در این بخش نیاز است.

وی ادامه داد: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نتیجه همکاری انسان‌هایی خوش‌فکر در دانشگاه، صنعت و استانداری بود تا ارتباط صنعت و دانشگاه ایجاد شده و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی قادر به تجاری کردن طرح های نوآورانه خود باشند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد فارغ‌التحصیلان این مرکز پنج برابر پارک‌های فناوری بزرگ کشور است، افزود: نیازمند حمایت خیران از این بخش هستیم تا بتواند در ساخت ساختمان‌های در حال احداث و یا تخصیص اعتبار حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم با اعلام نامزادها برای انتخاب هفت عضو اصلی هیئت مدیره مجمع خیرین فن آفرین، از حاضران رای گیری شد که نتایج آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ هیئت مدیره مجمع خیرین فن آفرین استان اصفهان از هفت عضو اصلی که به وسیله آرای خیرین و یک عضو حقوقی و یک عضو حقیقی که از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان معرفی می‌شوند، تشکیل خواهد شد.




:: برچسب‌ها: خیرین , مجمع , شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان , فن آفرین , شیخ بهایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: